godmorgon alla fans

Tjejsnack v.35


1. Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
Jag lyssnar för det mesta på indie/alternativ rock, eftersom jag anser att det är den bästa genren inom musik.


2. Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren?

Tonåren? Jag är väl fortfarande tonåring? Men i sjuan lyssnade jag på skitmusik, typ techno och sånt trams. I åttan lärde jag mig lyssna på bra musik, typ The Killers.

3. Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
Screamo! För det första så hör man inte vad dom sjunger/skriker, och för det andra så misshandlar de sina instrument. Och det låter förjävligt.

4. Nämn fem artister du har skulle vilja se live.
The Killers, Death Cab, Coldplay, Justice, The Subways, och en massa andra.

5. Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
Heeeh, jag har typ en massa fjolliga autografer. Typ Markoolios, Bubbles, med flera.


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Jag kan rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 . Om du värvar några vänner/familjemedlemmar så får du presentkort på KICKS på 150 kr. Allting är helt gratis också.



Om du vill veta mer så läs på min blogg

2008-08-30 @ 16:23:49
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: sanibo

gaalet snygg blogg!

2008-08-30 @ 16:30:11
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0