hej modebloggare

Vad jag tycker om höstens trender.

1. Spets:
Jag gillar spets, men dessvärre överdoserar alla detta och jag kommer därför snart tröttna.
2. Höga stövlar: Nice.
3. Vadlånga kjolar: Usch, inte alls min tepåse.
4. Baggy jeans: Helt ok. Fast jag föredrar stuprör/raka ben.
5. Det dressade modet: Hm, ja, lite preppy sådär. Det funkar.
6. Halvöppna, typ håliga skor: Snackar vi håliga plastskor? Dom gillar jag, fast inte på hösten.
7. Kilklackar: Jag gillar't.
8. Capen: Nah, jag vet inte riktigt, tror inte det.
9. Leopardmönstrat: Aldrig, det känns redan gjort på något vis. Jag tänker Cavalli för HM -07.
10. Kappor i glada färger: Jag håller mig nog till svart och grått.
11. Rutigt: Ja tack. Tänk Gossip Girl.
12. Väst: Kan vara snyggt, dock inte på mig.
13. Hatt och andra huvudbonader: Love it. En stickad basker sitter på mitt huvud fram till april.

Klart slut på modefronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0