tjejsnack v.37

Ditt Internetliv

Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Surfat runt på internet har jag gjort bra länge, och blogga började jag med för en sisådär två-tre år sedan.

Vilken/vilka webläsare använder du?
Firefox, Internet Explorer och Safari. Det blir lite olika. Safari använder jag dock bara i nödfall, typ när Firefox bråkar i skolan.


Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?

Bilddagboken, Aftonbladet, Wikipedia, YouTube, Brandon-Flowers.org, UNT, http://blogg.aftonbladet.se/25769/ och en massa andra bloggar.


Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Well, eftersom det kommer upp en liten tuff ruta varje gång jag får ett mail brukar jag tycka att det är läge att trycka på rutan när den väl kommer upp.


Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Jag finns lite här och där. Bilddagboken, Facebook, you name it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0