tjejsnack v.39

Vad minns du mest från sommaren 2008?
Lägret med sommargruppen i Aspnäs, Gotland med Sandra, Winnerbäck vid Öster Gravar, Grönalund och en hel massa annat.


Har du haft en skön sommar?
Jovars, den kunde vart bättre, den kunde vars sämre.


Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
Aspnäs och Gotland, plus en massa korta resor lite hit och dit.


Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Näe. När jag är på stranden vill jag bada, spela fotboll eller bygga sandslott. Så pass barnslig är jag. Och om jag väl ligger still i solstolen gör jag det för att lyssna på musik, färgen får man på köpet. Jag hatar att sola.


Vad är din favoritsyssla på sommaren?

Att ligga på stranden, shoppa i Visby eller åka på utflykter och ha picknickar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0