party party

I brist på mer givande saker så jobbar jag lite på min och Matildas partyplatta, vi tänkte nämligen bränna bästa partyplattan genom tiderna, då vi ska ha girls night inom en snar framtid. Partymusik är inte riktigt min tepåse, jag håller mig mer till Killers, Coldplay och Death Cab. Men nu har jag googlat på diverse konstiga fraser, såsom "partymusik", "absolute music" och en hel massa annat, och det har gett resultat. Här nedan bjuder jag på ett par utvalda låtar;

• The Caesars - Jerk It Out
• Lady Gaga - Just Dance
Stampa Med Leroy - Stampbeatet (TITTA VAD JAG HITTADE MATILDA!)
• Bob Sinclar - Rock This Party
• Lou Bega - Mambo No 5
• Britney Spears - Toxic
• Rihanna - Disturbia
• Haiducii - Dragostea din tei
• Eiffel 65 - Im Blue (Techno Remix)
• Arctic Monkeys - I Bet you Look Good on the Dance Floor
• Magnus Uggla - Dansar Aldrig Nykter
• Boney M - Daddy Cool
• Village People - Y.M.C.A
• The Killers - Mr Brightside
• BB feat. L.O. - Balla da li
• Kanye West - Stronger
• ABBA - Dancing Queen

Notera att jag faktiskt lyckades smyga in både en The Killers och en Arctic Monkeys låt, och dessutom Jerk It Out!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ser onekligen ut som om det kommer bli tidernas platta! Jag kom på en till skön parteylåt - Milkshake (tror det är typ Kelis som sjunger?) Och ps; jag hatar dig.

2008-10-12 @ 02:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0