21:53:59

Det är något allvarligt fel på mitt imunförsvar. Förkylningar och halsflyss tycks dras till mig, och snart är det dags igen. Jag känner det på mig. Fan om jag vaknar upp imorgon och mår skit, jag vill absolut inte missa GK:n (grafisk kommunikation).

Det var en gång två älgar som satt i en gran och dinglade med klövarna. Då kom det ett ufo och landade i granen brevid. Då sa den ena älgen "han bor nog där".

Och med det säger jag godnatt. Nu ska jag läsa någon av de fyra böckerna jag lånade på biblioteket igår. Det blir antingen Röda rummet, Jag saknar dig jag saknar dig, Kort kjol eller Privat. Min svensklärare rekomenderade de tre första, tydligen fick jag inte skriva en uppsats/annalys om Gynning och Schulmans bok. Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Ämma

ÄLGVITSAR <33333! Vad är skillnaden på en kudde?

2008-08-27 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0