back to school

På onsdag börjar jag skolan, så för att vänja mig ställde jag idag väckarklockan. Dock inte på sju, jag tyckte att nio var hårt nog. Men tror ni jag hoppade upp ur sängen vid nio? Icke. Jag lyckades snooza i nästan en och en halv timme. Och jag som börjar 8:35 på onsdag, hur ska detta sluta?
 
Fast jag längtar ändå lite till skolan. För det kommer bli så annorlunda i år. Att börja ettan på gymnasiet var helt kaos, jag kände mig totalt missanpassad de första veckorna och helst av allt ville jag bara ligga hemma och sova. Jessi och jag lyckades även göra oss hatade av elevservicevårdtjosan-tanten redan första dagen i skolan. Men i år blir det bättre. Det käns helt tokigt skönt att ha valt inriktning så att jag får läsa någonting jag är intresserad av. Expo i två år blir nog strålande, sen drar jag utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0