jag hatar tandläkare

Så, vadå? Jag är tandlös. Men hey, jag har hört att det ska vara hel inne i höst. Fast förvisso syns det inte att jag är en tand fattig i underkäken, men ändå, jag vet att det saknas en.

Tio i tolv borde jag och Sara ha befunnit oss på bussen som rullade in mot stan, men det blidde ett litet missförstånd. Eftersom den människan är värre sjusovare än mig trodde jag att hon skulle försova sig. Eller, åtminstonde slå en pling när hon hade vaknat och var redo för bussresan. Men icke. Vi kom till stan iallafall, och jag köpte en rosa filofax i läder för trehundra pix. Den är fin, fast jag är egentligen inget big fan av rosa.

PS. Imorgon ska jag se Barnhemmet på bio, jag kommer drömma mardrömmar i en vecka, minst. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0