nny.blogg.se

Sådärja. Nu har jag bytt adress, jag håller även på och trixar lite med designen. Men då Photoshop inte behagar fungera får jag använda mig av diverse andra "B-program". Men det ordnar sig ska ni se.

Är det nu jag ska presentera mig? Med tanke på att jag faktiskt har skapat en helt ny blogg. Kanske föll några för min nya adress och började läsa min blogg precis just nu? Så, jag får väl lov att presentera mig då.

Jag heter Jenny, efternamnet är inte relevant. Jag är sexton, going on seventeen. Sjutton fyller jag först på julafton, så det är lite mindre än ett halvår kvar om jag har räknat rätt. Tillsammans med min mamma, pappa och min tokigt irriterande lillebror bor jag i en grå villa med vita knutar. Jag har även en massa husdjur, dammråttor. Förut hade jag ett helt akvarium fullt med fiskar, men det tog plats, krävde att jag städade det minst två-tre gånger i månaden och luktade fiskmat. Så fiskarna spolade jag ner i toaletten (det är nu ni ska föreställa er hur jag sätter lillfingret vid mungipan och fyrar av ett så kallat "evil laught"). Den tjugonde augusti börjar jag i andra ring på gymnasiet. Jag går på GUC här i Uppsala och läste första året "medieprogrammet", nu till hösten inriktar jag mig på expo/design. Min största passion är att slösa pengar, jag älskar att shoppa. Kläder hit och kläder dit, en del används aldrig, som mamma gång på gång har påpekat. På fritiden sitter jag mer än gärna vid datorn, umgås, reser, fotar, skriver och såklart, shoppar. Jag arbetar även som gymnastikledare för Uppsalaflickorna, vilket innebär att jag lär ut gymnastik. 
        Jag är egoistisk, elak och envis. Glad är jag också ganska ofta, förutom när mamma skriker att jag måste städa mitt rum (hey!  har hon aldrig hört talas om en så kallad städerska?). I framtiden tänker jag jobba som formgivare av något slag (kläder, grafiskt, you name it), jag ska även bege mig till USA, bli rik, gifta mig med min drömprins, skaffa två barn, lära mig surfa, hoppa fallskärm och dö lycklig.

Välkommen till min nya blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0