sandra älskar mat

Sandra och jag hade en mycket givande konversation på bussen igår.

[...]
J: Någon dag ska jag räkna alla mina skor. Jag har galet många.
S: Det betyder bara att du inte har något liv.
J: Va?
S: Du shoppar ju skor hela tiden!
J: Så, att jag har många skor betyder att jag inte har något liv?
S: Ja, precis. Det är tråkigt att köpa skor.
J: Men du tycker ju att allt är tråkigt att köpa....
S: Nej, inte mat!
J: Så du menar att det är skitkul att storhandla på Kvantum?
S: Näe...
J: Eller, tycker du bara om att köpa mat som du kan äta direkt?
S: JA!

Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Jag hoppas att du haft en toppen dag.

Varje dag har jag en Dagens Fråga på min blogg. Dem har hittils handlat om allt från: kärlek, skola, OS, sex, träningar, dejting osv.

Idag handlar den om varför just DU bloggar.

Var gärna med och bidra med din åsikt.

Puss och Kram, Stockholmsjenna

2008-08-24 @ 15:36:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0