tomten

Vilken förvånandsvärt händelserik dag. Det blidde GK för hela slanten både före och efter lunch. Lunchen skrattade vi oss igenom, samtidigt som vi åt taco-soppa. Vid två slutade vi, två och en halv timme tidigare än beräknat. Sara som slutade typ elva satt och väntade på mig allt för att hon ville åka buss tillsammans med mig. Galet.

Och vem springer jag på i Svavagallerian, jo, ingen mindre än Angelica. Världens bästa Anki. Tidigare tillhörande min liga back at Ärentunskolan. I förrgår började hon på John Bauer, i klass tomten. Bara en sån sak. 
 
Sen när jag står som bäst och väntar på bussen med en hel drös Storvretaungar som börjat på GUC, hoppar Anneli fram. Björken. Gulle Anneli Björk. Vi är typ bäst på att vara ledare tillsammans, gymnastikledare, konfaledare, you name it.

Ikväll var en cykeltur med Sandra och Matilda inplanerad, men jag är inte så pepp på att cykla i regnet. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0