crazy

Idag; skola, livräddning, catfight på stan.

Dagen började med en lektion i mediekommunikation, som liknande mer en expolektion då vi förberedde julpyntningen. Det var segt och rätt trist. Sen pancakes till lunch och en halvtimmes samhällskunskap. Sen drog EX2A iväg till Fyrishov och livräddade, det var bra mycket roligare än förväntat. Jag skulle livrädda Emma, tjejen som nästan drunknade av att spela drunknad. Sen hängde jag kvar på Fyrishov och hade det väldigt trevligt med klasstjejerna. Sandra och Emma tappade båda sina bikiniöverdelar, vi åkte tåg i rutchbanan fast vi inte fick för badvakten och skrämde småbarn i bubbelpoolen. Eller nått i den stilen. Så mycket som jag skrattade idag har jag inte skrattat på länge.

Vid halv fyra drog vi upp på stan, slog oss ner på Donken och snackade skit. Vi planerade att gå på MSU-mötet, men Emma och Jennifer bangade, vilket resluterade i ett ord på fyra bokstäver; KRIG. Sandra blev galen, började kasta peppar och hade sig, och sen snodde hon även Emmas väska och sprang iväg. Jag fick mig ett gott skratt, tills Emma snodde min plånbok för att jag skulle få Sandra att lämna tillbaka väskan. Och ja, så sprang vi runt ett tag, och betedde oss som femåringar. Sen drog Emma och Jennifer, medan Sandra och jag planerade morgondagens hämnd, och den är ljuv.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0