huvudvärk och gräddkola

Inatt vaknade jag och hade ont precis överallt. Huvudet, halsen, öronen, armarna, benen, magen, fötterna. Från klockan fyra låg jag och räknade timmarna tills jag behövde gå upp, det där med en god natts sömn var bara att glömma. Trots detta lyckades jag missa bussen jag planera ta in till stan för att hinna med en frukost tillsammans med Emma och Jennifer. Just my luck.

Dagen var skön, några timmar svenska där vi disskuterade filmen "Tristan och Isolde". Sen slutade jag, då både GK'n och bilden var inställd. Drog in till stan med Emma och Jennifer, sprang in på Hemköp för att köpa Gräddkola (som jag förut avskydde, men som Emma fått mig att älska) och sen bussen hem.

Nu ska jag klä på mina mysigaste mysbyxor och min tjockaste tjoctröja och linda min största halsduk runt halsen och bege mig ner till gymnastiken. Cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0