idag är jag bäst

JAG HAR LYCKATS. JAG ÄR BÄST. JAG ÄR GLAD. JAG HAR 23,8 I NO-VÄRDE!

Idag klockan halv tre befann jag mig hos farbror doktorn, astmakoll. För ett halvår sedan satt jag i den där stolen och grät, det var en ganska dålig dag faktiskt. Då hade jag NO-värde 170 (På astmatiker mäter man ett NO-värde, det är något lungtjosanhejsan. En frisk person har ett NO-värde på ca. 20, medan ett astmatiker brukar ligga på 30-40. 100 är livshotande). Jag trodde fan aldrig att mitt NO-värde skulle bli så här bra, 23,8, fattar ni?! Jag har dessutom 6% bättre lunkapacitet än jag borde med tanke på min längd/vikt/astma tack vare alla mediciner. Jag är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0