jag dör snart av tristress

När man har legat hemma tre dar i rad så vill man inget annat än bli frisk. Jag har gjort allt jag brukar göra när jag är sjuk, så nu finns det inget mer att göra. Jag har kollat på Sunes Jul, Harry Potter och Pirates trilogin. Jag har spelat The Sims 2. Jag har sovit tills det inte går att sova mer. Jag har lyssnat på musik. Jag har duschat jättelänge bara för att mamma inte vart hemma och gnällt på hur länge jag duschar. Jag har läst ut två böcker. Jag har börjat på en tredje. Jag har lekt en massa i Photoshop samt illustrerat. Jag har pluggat matte.

Imorgon tänker jag gå till skolan, vare sig jag är frisk eller inte. Dessvärre blir det ingen vattengympa för min del, det känns lite dumt när jag är sjuk. Så istället tänker jag gå på bio med de två töserna Olsen vs. Olsén. Och i helgen ska jag fira Sandra+Rikards 1½årsdag!


Kommentarer
Postat av: elin

jag gillar också att spela The Sims, men ALLA mobbar mig för det! :'(

visste inte att det fanns ett Sims-fan så nära :P

haha :)

2008-10-09 @ 09:34:44
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0