knas i datorapparaten

Imorse drog jag och Emma en frukost på Mcdonalds, deras toast är typ mega goda. Sen begav vi oss till skolan, kollade på någon knasig film på Samhäll och fortsatte med projektarbetet på engelskan. Jag jobbar med USA, och ska nu skriva en uppsats om något som har med USA att göra. Musik/The Killers, Pearl Harbor, Thanksgiving och John Steinbeck var mina allternativ, och jag spenderade hela lektionen till att utföra olika slags ole-dole-doff ramsor. Steinbeck vann, men jag kommer säker hinna ändra mig innan nästa lektion.

På fackteckningen var det bara fyra pers, däribland jag. Så det blev en lugn och skön lektion där jag började rita på mitt Rokoko-plagg. Vi ska nämligen designa ett klädesplagg från någon speciell stilepok, jag valde Rokoko. Efter fackteckningen rullade jag till mammas jobb, därifrån vidare till IKEA, sen tillbaka till mammas jobb då jag glömt min väska där, och sen hem. Nu väntar duschen, tvn och den där godispåsen jag ännu inte rört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0