pain

Min morgon blev helknas. Eftersom Emma befann sig i Stockholm blev det ingen frukost, och jag trodde att jag hade all tid i världen. Så sisådär tjugo minuter innan bussen gick slog det mig att det kan vara bra att klä på sig innan man sticker till skolan. Jag hann, tack och lov, med bussen, efter en kortare springtur. Väl i skolan var jag 100% säker på att jag skulle komma försent, vilket resulterade i en springtur uppför alla satans trappor. Jag hann, med marginal. Fick stå utanför klassrummet i fem minuter, what a waste. På svenskan kollade vi på Tristan och Isolde, alla tjejer grät, utom jag och Emma. Hey iskalla yes. Men den var bra, värsta snuttiputtiga kärleksfilmen som slutar dåligt, tänk Romeo och Julia.

Tandläkarbesöker gick fort, men det var dock väldigt smärtsamt. Att spänna tandställningen är ingen hit. Nu ska jag ladda inför kvällen, gymnastik står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0