patrik 1,5

Imorse försov jag mig, hajade aldrig att det var väckarklockan som ringe. Måste ha drömt någon skum dröm om irriterande klockor eller liknande. Iallafall, sprang iväg och mötte Sara, satt mig på bussen till skolan och springer till klassrummet när Emma kommer och meddelar att mattelektionen är inställd. Vid sånna tillfällen blir jag lite kluven, ska man bli förbannad för att man stressade till skolan i onödan, eller ska man bli lyckligt eftersom man slipper plugga matte?

Annars flöt dagen på helt okej bra, förutom den torra fisken vi fick till lunch. Efter skolan drog jag upp på stan med Sandra och Emma (Olsen och Olsén, inte Hammarsten). Vi drog en supersnabb shoppingrunda och sedan en välsmakande middag på McDonalds. Ni anar inte hur länge sedan det var jag åt där, vi snackar över ett halvår! Sen promenerade vi vidare och slog oss ner i salong nummer fem på Filmastaden där vi såg Patrik 1,5. Jag måste erkänna att jag hade mina förutfatttade meningar om den filmen, då jag i princip hatar svenska filmer. Men, den höll måttet.

Nu; dusch, sängen, The OC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0