sliten

Det blidde ingen skola idag. Inte så konstigt, med tanke på att jag känner mig helt tärd. Jag har ont överallt; halsen, huvudet, samt resten av kroppen. Speciellt benen, jag hajar inte, varför har jag helt tokigt ont i benen? Det enda jag kan komma på är försenad träningsverk, men det stämmer ändå inte riktigt.

Iallafall, denna måndag har jag spenderat till mestadels i sängen. Men för någon timme sedan hamnade jag här, då blidde det The Sims för hela slanten, som den nörd jag är.

Time to shape up, måste bege mig in till Gränby.C. Besse ska färga mitt hår, vilket jag har längtat efter i flera veckor. Inte ens förkylningen kan stoppa mig. Vi ses på bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0