sovmorgon och tandläkarskräck

Inatt sov jag helt otroligt skönt, och inte nog med det, jag vaknade helt av mig själv innan min väckarklocka ens tänkt tanken på att börja ringa. Så nu sitter jag här och fördriver tid. Börjar klockan tio, så jag har gott om tid på mig. Tänkte faktiskt hinna med en frukost med Emma i stan också innan skolan börjar.

13:40 ska jag till tandläkaren. Och mamma tänker inte följa med. Just nu ligger hon väldigt illa till på min lista. Jag hatar att gå till tandläkaren själv, det vet hon. Tandläkaren är en av mina största fobier. Hemskare plats finns inte, ni kan inte ens ana hur mycket smärta jag upplevt i den där satans tandläkarstolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0