thank god it's friday

För cirka en timme sedan anlände jag hem efter en liten runda inne på Gränby.C med min trogne bundsförvant, Sandra. Jag ville shoppa, hon ville inte shoppa. Så brukar det vara. Men jag var helt tokigt duktig och köpte ingenting (om man bortser från de där mozarella sticksen på Burger King). Sandra berättade även för mig att han grymtroligpersonbloggen hade infört en månads shoppingförbud. Något jag borde prova på... kanske.

Iallafall, när vi satt och väntade på att bussen skulle ta os hem så slog vi våra kloka huvuden ihop. Vi satt och diskuterade mat, och kom underfund med att vi båda ville ha fetaostfyllda köttfärsbiffar, klyftpotatis och tzatziki till middag. Så vi ringde våra respektive föräldrar och använde vår utomordentligt bra övertalningsförmåga. Vi vann!

Nu ska jag äta, sen ska jag ut på äventyr med Sassabrassa, Rilleboy och Matildow.


Kommentarer
Postat av: Millan

Du glömde att jag oxå var med er i fredags :o

2008-10-15 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0