the bourne identity

Kvällen blir inte riktigt som planerad, istället för att tillbringa den med min trogne bundsförvant så kryper jag ner i sängen och kollar på alla Bourne-filmer. Istället tillbringar jag morgondagen med Sandra, och det planeras en middag på Rififi, we need it.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, man kan hitta väldigt mycket knasig musik på min dator. Vi snackar alla The Killers låtar, Eskobar feat. Heather Nova - Someone new, Kent - Du var min armé, The Ceasars - Jerk it out, Village people - YMCA, Lady GaGa - Just dance och Led Zeppelin - Stairway to Heaven. En salig blandning helt enkelt. Förresten; Stairway to Heaven ska spelas på min begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0