vattengympa

Igår konkade jag runt på en stor väska fylld med diverse nödvändiga saker för en vistelse på Fyrishov. Men dessvärre så blidde det inget Fyrishov med de jag planerat åka dit med. Emma (Olsén inte Hammarsten) hade lite problem med sin tå, som vi egentligen borde skära bort snarast möjligt, och Sandra (Olsen inte Hammarsten) stannade hemma efter en misslyckad hårfärgning. Så där gick jag runt med mina badkläder, helt i onödan. Men dagen var kort och när jag sagt byebye till Emma (Olsén inte Hammarsten) på stan så begav jag mig hemmåt.

Men strax efter sex for jag in till Fyrishov igen, med Emma och Sandra (Hammarsten, inte Olsen eller Olsén). Emma och jag simmade ett flertal längder i simhallen, medan Sandra gnällde på kramp i tårna. Sen medverkade vi under ett pass vattengympa också. Det var helt galet men ganska kul, och tjugo gånger jobbigare än jag någonsin kunnat föreställt mig. Ett Friskispass under vatten liksom, hur svårt kan det va?

Nu måste jag göra mig redo inför ännu en skoldag. Men eftersom det är fredag kommer dagen flyta på, förhoppningsvis, utan missöden. Fackteckning, Engelska, Expo och Matte. Helt okej om man bortser från matten.

Efter skolan ska jag träffa Sandra på stan (Hammarsten inte Olsén) och kirra hårfärg, för ikväll blir hon röd!

En sista grej bara; GRATTIS VÄRLDENS SÖTASTE EMMA (OLSÉN INTE HAMMARSTEN)!


Min mupp blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0