cryin' won't help you now

Idag är det fredag, och jag har fortfarande så pass ont i munnen att jag inte orkade bege mig till skolan. Faktum är att jag var helt inställd på att åka till skolan idag, men igår fick jag en snilleblixt. De senaste dagarna har jag dränkt tandställningen i vax, alltså, vaxet är som en deg jag trycker fast på tandställningen så att jag inte ska få skavsår i munnen. Men i skolan och på allmäna platser känns det inte sådär jättehippt att gå runt med tre kilo vax i munnen, så jag beslutade mig för att använda så lite vax som möjligt igår. Och det gick. Det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde. Men nu till snilleblixten, jag tänkte "man känner ju ändå inte att det gör ont i munnen när man sover, så let's sova utan vax helt enkelt". K-a-t-a-s-t-r-o-f-! Imorse när jag vaknade var hela munnen full med sår efter tandställningen och mina planer att åka till skolan lades på hyllan.

Imorgon vaknas det konfaledarmöte. Men aldrig att jag går dit utan vaxet i mun. Dom får helt enkelt stå ut med att jag ser helt crazy ut med tandställning och tre kilo vax. Anneli och Sara har ändå sett mig betydlige värre än så, och resten får väl helt enkelt blunda om det blir för mycket för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0