det brinner hos din granne

Igår blev det lite som det blev. Kvällen började med en trevlig och sofistikerad middag hemma hos mig, sen gick vi igenom fjolårets gymnasiekatalog och hade det trevligt tillsammans med en massa godis. Därefter bestämde vi oss för att gå ut, vilket jag såhär i efterhand ångrar. Mitt umgänge betedde sig som tolvåringar och Sara sjöng sånger från Robin Hood. Jag var så jävla grinig där ett tag, speciellt när idioterna började gå mitt i gatan, palla äpplen och skrika. Sånt växte jag ifrån för en sisådär tre år sedan, faktum är att jag knappt växte in i det.

Idag ska jag sy. Och städa lite, och ikväll blir det en massa Gossip Gril avsnitt och lite kladdkaka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0