fackteckning och design

Min morgon började med en lektion i samhällskunskap. Läraren i samhällskunskap skrämmer mig. Jag är rädd för henne, på riktigt! Hon är så vass på något vis, och att komma försent till hennes lektioner är inte något alternativ.

Dagen avslutades med en lektion i fackteckning och design, vilket är ett av mina nya favoritämnen. Från idag och några veckor frammåt har vi fått i uppgift att designa en egen kollektion med något av de fyra elementen som inspirationskälla. Kollektionen är tänkt att användas under en teaterföreställning med något av elementen som tema, och därför får kläderna gärna bli extrema och galna.

Förstår ni hur taggad jag är? Det här är min grej fan! Och jag har redan en massa idéer, dessvärre har jag lite svårt att bestämma mig för ett element. Alla tycks ha valt vatten, därför tänker jag inte välja det. Så nu står det mellan luft och jord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta jord jennyn! :D

2008-09-01 @ 17:26:34
URL: http://hammarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0