inte okej

Idag fick vi de omtalade skolfotona. Fyfan alltså. Det tråkiga var ju också att enfotot blev bättre än klassfotot, enfotot är det bara farmor/mormor som ska se, medan hela Uppsala och mer därtill får ta del av mitt klassfoto. Hujedanmig. Många har scannat in sina skolfoton i datorn, men jag besparar er den biten. Så illa är det.

Tisdagar är kanske den jobbigaste dagen på hela veckan. Lång dag i skolan, och sen direkt till gympan. It's killing me. Men forts.yngre gruppen är för jäkla bra nu alltså, värsta gänget. Men jag ska inte tråka ut er med en massa gympa snack, ni skulle ändå inte haja.

Imorgon blir det shopping, fika, msumöte och på torsdag ska jag simma. Varannan torsdag står nu simning på mitt schema, jag hade gärna simmat varje, men vi slutar sen varannan torsdag. Sen blir det till att köpa Friskiskort också, hurtigt. Nu börjar vi motionera, game on baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0