jag har aids i fingret

Måndag, måndag, måndag.  Ja, dagen blev väl rätt fin ändå. Samhällskunskap, lunch, engelska och sen snipp snapp slut. My var sjuk så det blidde ingen fackteckning. Istället drog jag ner på stan med Emma där vi strosade runt lite och kollade kläder. Det är ju skolfoto imorgon, och vi var såhääär nära att köpa jättesnygga tröjor där det stod "I <3" och så var det en bild på en hamburgare. Tänk så fint det hade vart om vi satt brevid varandra på fotot med värsta tjockiströjorna. Men vi bangade den idén.

Efter ett tag dök även Sandra upp på stan (nu snackar vi inte min bff Sandra, utan Sandra som går i min klass) och vi slog oss ner på café Linné och sydde löshår och snackade skit. Mycket trevligt. Sen drog vi en snabb shoppingrunda innan vi sprang till tåget. Och ungefär så har min dag sett ut.

Imorgon är det skolfoto, alltså får jag inte försova mig. Det känns inte så jättehippt att vakna fem minuter innan bussen går, dagen till ära. Och just ja; Käre gode Gud låt mig stå upp på skolfotot, amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0