mirrors

Igår bjöd var det dags för Millan att få sin födelsedagsmiddag av mig och Sandra, så vi bjöd henne på Tzatziki. Det var grymt gott, och väldigt trevligt. Vi slog på stort dessutom, både förrätt och varmrätt. Sen traskade vi till bion, tanken var att vi skulle se filmen Get Smart, men spontaniteten tog över och vi köpte biljetter till skräckfilmen Mirrors. Och jag som lovade mig själv att aldrig mer se skräckfilmer på bio efter Barnhemmet. Mirrors var det absoult äckligaste jag sett, den slog The Descent med hästlängder. Jag såg egentligen inte så mycket, utan jag blundade ungefär en tredjedel av filmen. Men jag hade en tendens att öppna ögonen för att kolla läget precis när något äckligt hände. Fyfan. Nu vågar jag knappt kolla mig i spegeln längre.

Ikväll är hela mi familia bjudna till Cordobas, där det förhoppningsvis vankas god mat. Och imorgon ska jag träffa Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0