sandra blir yr av cola

Egen lägenhet, en jacka för 6000:- och en kompis som blir full på Coca Cola. Ge mig lägenheten och jackan så kan vi bilda klubb, Kenza och jag.

Vet ni vad jag gör? Jag sitter och skriver om The United States of America. På engelskan idag fick vi nämligen en uppgift, vi ska skriva kort om ett land, typ basic fakta, och senare födjupa oss i något vi tycker är intressant som går att koppla till landet. Nice. Mitt val var självklart, The US. Så nu sitter jag och skriver fakta, typ "USA is a huge country; it's actually the fourth biggest country by area in the world". Och min fördjupningsuppgift kommer handla om musik, USA+musik, kan det bli bättre?

PS. Rille hjälper mig med engelskan, han är som ett vandrade uppslagsverk den människan.


rilleboy säger:

du måste ju skriva att jag hjälper

rilleboy säger:

och att jag är till stor hjälp


Kommentarer
Postat av: sanibo

snygg header!

2008-09-19 @ 21:44:32
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0