school

Just nu sitter jag i skolan och filar på en illustration. Egentligen finns det ingenting att fila på, jag har vart klar ett bra tag, men jag orkar inte få en ny uppgift. Förresten är jag upptagen med att räkna ner minuterna till lunch.

Sen blöder jag i munnen också. Det är ett stort jävla hål där min tand satt så sent som igår. Och blöder gör det, fortfarande. Trots att jag drog ut den för ett dygn sedan. Jätteont gör det också, så pass ont att jag inte ätit sedan jag drog ut tanden. Och det var igår morse, förstår ni hur hungrig jag är nu?! Allt detta är mammas fel, varför vet jag inte, men jag har ingen annan att skylla på för stunden.

Vilket muntert inlägg. Verkligen jättemuntert. Men jag skyller på att jag mår skit och blöder i munnen, för när man mår skit och blöder i munnen är det okej att vara trött och grinig.

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Vilken fin design du har på bloggen din !

2008-09-04 @ 11:25:16
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0