skolfoto

Jag drog på med ett rejält fejk-smile, och såg allmänt ful ut. Precis som på varje skolfoto. Men whatever, jag kan fortfarande ta igen förlusten nästa år. I trean ska jag lyckas.

Dagen var iallafall trevlig, lite svenska, lite lunch och lite GK. På GK'n är vi i full gång med att lära oss programet Sketch Up, och jag är kär. Helt fantastiskt. Tänk er Sims, fast tusen gånger skönare där  du kan göra precis som du vill. Kalas! Imorgon slutar hela skolan tolv, då lärarna har ett möte av något slag. Så tolv drar jag och Johanna hem till henne och kirrar frillan, träffar Sandra och sen hejhå så åker vi Stocholm. Virrar runt lite där, äter, shoppar och letar oss fram till Globen. För fan, COLDPLAY BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0