sunday bloody sunday

Dagen blev fin. Drog ner till församlingsgården kvart i fyra, då det var konfirmandinskrivning. Knepigt ord. Iallafall, vi ledare presenterade oss lite snyggt sådär, och vi kom fram till att jag börjar bli gammal. Det är mitt tredje år som ledare, helt galet. Sen drog vi iväg och testade de nya gungorna på Ärentunaskolan, barnsliga som vi är. Men trevligt var det. Det blev även en del mys och snack i lekrummet innan alla begav sig.

Imorgon är det school, men jag har fackteckning som sista lektion och det gör hela dagen mycket bättre. Efter skolan tänkte jag och Sara ta en tripp på stan så att jag kan leta efter något att ha på mig på skolfotot. För på tisdag är det dags, och jag funderar fan på att blunda med flit. Skulle vara roligt. Istället för att försöka se snygg ut och misslyckas ändå liksom. Innan jag lägger mig framför tvn tänkte jag bjuda på några bilder, dom första två från dagen, och den andra en liten del från min jord-kollektion (de fyra elementen uppgift i fackteckning).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0