11:00:10

Alltså, jag har så jävla ont så det finns inte. Just nu vill jag bara skjuta huvudet av mig eller köra in en bedövningsspruta i munnen. Ni kan inte ens föreställa er hur ont det gör, möjligtvis om det är någon där ute som precis satt in tandställning i nederkäken och spänt uppe, fast det tvivlar jag på. Men okej, om vi säger såhär; Den gången jag hoppade trampett och mitt i volten upptäckte att mitt mitt knä hoppat ur led och fastnat på sidan, då hade jag mindre ont än vad jag har nu. Och den gången jag bröt min tå, då hade jag också mindre ont. Så för att sammanfatta kan vi alltså konstatera att tandställningen slår allt i smärthetsgrad.

Slut tjatat. Nu blickar vi frammåt, i helgen är det kulturnatten (Krunegård spelar i Musikenshus) samt konfamöte. Och nästa vecka kommer bli bäst, om man bortser från skolfotot. För på onsdag rullar jag, Johanna och Sandra mot Svearikes huvudstad, för där vankas det nämligen en COLDPLAY-konsert i Gloooben! Och nästa helg är det dessutom återträff med sommargruppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0