vilken natt

Fy i helvete. Jag har så jävla ont överallt. Detta kan ha vart den värsta natten på länge, vet ni hur obekvämt jag sov? Kvällen slår definitift tältningen i sommras, och det krävs mycket för att slå en sovsäck i ett äckligt tält. Dessutom frös jag nästan ihjäl där jag låg med min tunna filt. Men kvällen var väl ganska trevlig om man bortser från övernattningen, som dom småungar vi är begav vi oss ut i natten och lekte "Dunken". Det roligaste var väl att vi slutade leka för att det var tråkigt, men dessvärre glömde vi att meddela Simon detta så han gömde sig för fullt. Hoppsan.

Frida, Karsch, Kjell, Sara, Bjull, Elin och Mira gjorde kvällen värd iallafall. Fast de tre sistnämda sket i övernattningen, varför kunde jag inte låta mig inspireras och följa i deras fotspår?

Kommentarer
Postat av: Simon

Petter fortsatte faktiskt att gömma sig också! XD

2008-09-23 @ 12:42:12
URL: http://simpan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0