vill inte, vill inte, vill inte

Ajo, hade fackteckning idag, mitt nya favoritämne. Sen hämtade mamma mig så jag slapp åka buss, najs, fast inte så najs. Vi for nämligen till Vattholma för att gympatöser, tänkte plocka några till min forts.grupp men så blidde det inte. Istället blev det en massa tjaffs och sura föräldrar. Och så lätt var min kväll förstörd. Fast jag tänkte försöka rädda kvällen med hjälp av lite mys framför tvn.

Angående rubriken, imorgon ska jag till tandläkaren, det är nämligen dags att sätta in tandställningen i underkäken också. Så närmaste dagarna blir det till att äta soppa för min del. Och som grädde på moset så börjar gympan imorgon och jag måste befinna mig där eftersom jag är boss. Hejochhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0