what a waste

Hej jag heter Jenny och jag har precis slösat bort hela min kväll.

Jag har vart på gymnastikmöte sen kvart i sex, och jag kom inte hem förns för en halvtimme sedan. Det suger så pass mycket att en skala mellan ett och sjuttiofem inte räcker till, hajar ni?! Mötet började med att "Uffe-brandman" berättade vad man ska göra om någon gör illa sig under en träning. Jag lyssnade inte så noga, men jag snappade upp att man fan inte ska röra en människa vars benpipa sticker rakt ut. Bra tänkte jag, nu vet jag. Behöver jag ens nämna hur mycket jag har missat på tv ikväll? Typ Las Vegas, jag som hade bestämt mig för att följa det fantastiska spektaklet igen.

Imorgon blir det ingen skola för mig. Men inte fan jublar jag för det. Jag ska till tandläkaren, och dra ut, min förhoppninsvis sista tand någonsin. Och på fredag ska jag klippa mig, hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0